düğme_reklam

19 Kasım 2014 Çarşamba

Maria Surina kim,Maria Surina bu tarz benim resimleri












 Bu Tarz Benim Yarışması'ndan ayrılan Nur Bozar'ın koltuğunu Maria doldurdu. Muhteşem gözleri ile jüriyi büyüledi
Bu Tarz Benim'in güzellik yarışmalarında dereceye giremeyen ismi Nur Bozar sürpriz bir şekilde kendini eletince yerine Maria Surina isimli melez bir güzel katıldı.

Maria güzelliğiyle Nur Bozar'ın papucunu dama atacak gibi...


Maria Surina ismiyle 17 Kasım akşamı ekrana gelen genç kız bir Türkmen güzeli... Ailesi Türkiye'de yaşayan ve Ankara'da hukuk fakültesinde okuyan genç kız güzel gözleriyle jüriyi de mest etti.

ADI NEDEN MARİA?

İsmi neden Maria?
Dedesi Türkmen anneannesi ise Polanyalı olan Maria Surina bir melez güzeli. Bu Tarz Benim'in 'üniversiteli güzeli' 26 yaşında.  
 ALLAHIM O NE GÜZEL GÖZ?

Nur Yerlitaş genç kızın gözlerine hayran kaldı ve "İvana ile akrabalığın var mı?Allahım o ne güzel göz" diye sordu. 

BU TARZ BENİM'E KİM DÖNDÜ?

Bu Tarz Benim 'in 17 Kasım günü yayınlanan bölümünde bir yarışmacı geri döndü, bu isim jürinin kararıyla Ayşenur Balcı oldu. Yarışmacılardan Gizem ve Ayşegül, Balcı'nın geri dönüşüne umulmadık sertlikte tepki gösterdi. 

'Buraya kaldığım yerden devam etmeye geldim" diyen Ayşenur Balcı, bundan sonraki bölümlerde iddialı bir rakip olacak gibi görünüyor. 

Ayşenur'un dönüşü diğer yarışmacılar tarafından sürpriz olarak değerlendirildi. Yarışmanın aykırı ismi Özlem ise 'Ben Melek gelir diye düşünüyordum. Benim için sürpriz oldu' dedi.

GİZEM'DEN ŞOK TEPKİ

Gizem ise "Ne tarz ne rakip olarak görüyorum" diyerek Ayşenur'un dönüşüne çok bozulduğunu ortaya koydu. 'Jüri üyelerini' şaşırtan bir çıkış yapan Gizem diyerek şunları söyledi;

-"Burası hatayı telafi etme yeri değil. O zaten baştan kaybetti. Ne rakip olarak görüyorum ne tarz olarak görüyorum. Jüri üyelerimiz geri dönüşünü uygun gördüğüm için saygı duyacağım. Ben hak etmediğini düşünüyorum".

Gizem'in bu açıklamalarına Kemal Doğulu tepki gösterdi ve 'fikirlerine saygı duymadığını" öne sürdü. 

AYŞEGÜL DE TEPKİ KOYDU

Yarışmanın dobra isimlerinden Ayşegül de sözünü sakınmadı ve şunları söyledi;

-"Ben de giderken yaptığı davranışı uygun bulmamıştım. Ş+imdi gelmesi bana sürpriz oldu. Bence Türkiye'ye fazla Ayşenur, inşallah tarzı normale dönmüştür" yorumunu yaptı. 

Yarışmadaki ikizler de Ayşenur'un dönüşünü hoş karşılamadılar. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder