düğme_reklam

19 Kasım 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim Özlem kimdir? Bu Tarz Benim Özlem Özden kim, Bu Tarz Benim Özlem Özden, Bu Tarz Benim Özlem Özden hayatı

Bu Tarz Benim yarışmasında  Özlem kimdir? Bu Tarz Benim Özlem Özden kim, Bu Tarz Benim Özlem Özden, Bu Tarz Benim Özlem Özden hayatı


Bu Tarz Benim Özlem kimdir? Bu Tarz Benim Özlem Özden kim, Bu Tarz Benim Özlem Özden boyu, Bu Tarz Benim Özlem Özden kilosu, Bu Tarz Benim Özlem Özden kıyafetleri, Bu Tarz Benim Özlem Özden'in giydiği kıyafetler, Bu Tarz Benim yarışmacısı Özlem, Bu Tarz Benim Yarışmacısı Özlem Özden dans, Özlem Özden resimleri, Özlem Özdem dans, Özlem hangi filmde oynadı, Özlem Özden Sebahat ile Melahat filmi, Özlem Özden'in oynadığı film, Bu Tarz Benim Özlem Sebahat ile Melehat, Bu Tarz Benim Özlem dizi, Bu Tarz Benim Özlem hangi dizide oynadı, Bu tarz benim Özlem Özden Medcezir, Özlem Özden'in oynadığı diziler

 Bu Tarz Benim yarışmasının dikkat çeken isimlerinden biri olan Özlem Özden, 33 yaşında ve üniversite mezunu. Özlem Özden ayrıca kamu yönetimi alanında da yüksek lisans yapmış.İddialı ve cesur olduğunu söyleyen Özlem; hiçbir ünlünün tarzını beğenmiyor.Ödülü kazanıp senaryosunu yazdığı filmi çekmek  istiyor. Alışverişe olan düşkünlüü yüzünden az da olsa  annesi ile tartışıyor 

Bu Tarz Benim Özlem Özden ayrıca 2015'te vizyona girecek olan Sebahat ile Melahat adlı sinema filminde de ufak bir rolde oynadı. Özlem Özden ayrıca Medcezir dizisinde göründü.

Bu Tarz Benim yarışmacısı Ayşegül Melis Doğan'ın sert eleştirilerine maruz kalan Özlem Özden leopar desenli kıyafeti ile eleştiri oklarının hedefi oldu. Güzelliği ile dikkat çeken Özlem Özden hakkında yapılan eleştirilere cevap veriyor. Bu Tarz Benim de Ayşegül'ün eleştirilerine anlam veremeyen Özlem Özden ilerleyen bölümlerde nasıl tepki alacak şimdiden merak konusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder